Terug naar portfolio

Interview met Elmyr Visser van BATC

DSC04019 Edit scaled

Wat doet BATC?

Wij zijn een beroepsorganisatie voor complementaire geneeswijzen. Dat betekent, behandelvormen die een aanvulling kunnen vormen op de reguliere medische zorg. Daarnaast zijn we natuurlijk ook een stichting, met een duidelijke doelstelling: het ondersteunen van zowel therapeuten als consumenten. Een van de manieren waarop we dat doen, is door het uitvoeren van onze controletaak. Zo zorgen we ervoor dat consumenten weten waar ze aan toe zijn, bieden we heldere informatie, en houden we toezicht op gevolgde opleidingen en gestelde voorwaarden.

Mijn rol bij BATC

Binnen BATC ben ik werkzaam als juridisch adviseur. In de praktijk is mijn rol echter breder dan alleen juridische advisering. Zo ben ik ook verantwoordelijk voor het waarborgen van soepele digitale processen en het onderhouden van contact met alle therapeuten. Daarnaast houd ik me bezig met het voorbereiden en beoordelen van samenwerkingen, zoals die met Envolutions. Vaak ben ik degene die mogelijke samenwerkingspartners selecteert, de eerste gesprekken voert, en contracten of offertes bekijkt. Ook een groot deel van de verdere uitvoering van zulke trajecten komt uiteindelijk op mijn bureau terecht. In het geval van Envolutions heb ik bijvoorbeeld onderzocht welke partij een geschikte websitebouwer zou kunnen zijn, waarna ik het contact heb gelegd en de samenwerking verder heb begeleid.

DSC04019 Edit scaled
DSC03189 6 scaled

Keuze voor Envolutions

Toen onze vorige webdeveloper plotseling wegviel, stonden we voor een serieus probleem. Deze webdeveloper had exclusieve toegang tot alles, en nadat hij vertrok, kon niemand meer bij de systemen. Dit leidde tot verschillende problemen, waardoor het essentieel was om snel een oplossing te vinden. De urgentie was hoog, want de werkzaamheden van de therapeuten gingen natuurlijk gewoon door.

We moesten op korte termijn een nieuwe, betrouwbare partij vinden. Na gesprekken met verschillende aanbieders kwamen we bij Envolutions terecht. Vanaf het eerste moment voelde het goed: we werden hartelijk ontvangen en er werd meteen méér met ons meegedacht dan we hadden verwacht. Diezelfde middag besloot ik dan ook om de gesprekken met andere partijen niet voort te zetten.

Doelen voor nieuwe website

We waren op zoek naar een vervanger voor onze developer die was weggegaan. In de tussentijd had de website al enkele maanden geen onderhoud gehad, en het werd tijd om hier iets aan te doen. Ons plan was om het project gefaseerd aan te pakken: eerst een stabiele, nieuwe website opzetten, waarbij alle bestaande gegevens veilig behouden en overgezet werden, en vervolgens geleidelijk doorontwikkelen met geavanceerde automatiseringen.

We wilden een informatievere website realiseren met een gebruiksvriendelijker systeem voor therapeuten, de consumentenzijde uitbreiden en nieuwe functionaliteiten toevoegen voor samenwerkingspartners. Denk hierbij aan therapeuten, koepelorganisaties, verzekeraars en andere partijen die via het portaal “Mijn BATC” toegang krijgen tot relevante informatie. Dit portaal bestond nog niet. Er was wel een therapeutenaccount, maar dat was lang niet zo efficiënt en doelgericht als de huidige versie. Veel langlopende leden en betrokkenen gaven uiteindelijk aan dat de nieuwe website een aanzienlijke verbetering is.

Samenwerking met Envolutions

We werden warm ontvangen bij Envolutions, waar veel enthousiasme was over de mogelijkheden. Het was prettig dat we de autonomie over de website konden behouden en dat Elham aangaf dat de website overdraagbaar is. Wat ik ook leuk vond, was de wisselwerking van enthousiasme aan beide kanten, waarbij we samen ideeën voor de website ontwikkelden. Daarnaast was het fijn dat wanneer wij met nieuwe wensen kwamen, Envolutions vaak al vooruit was en de nodige wijzigingen had doorgevoerd. Ook kwamen zij zelf met waardevolle feedback over hoe we bepaalde voorstellen nog beter konden uitvoeren, waardoor de website steeds verder verbeterde.

Verder overtrof het portaal dat Envolutions voor ons maakte iedereens verwachtingen. Wat begon als een vervelende situatie leidde uiteindelijk tot een fijn werkend portaal waar zelfs sommige verzekeraars jaloers op zijn.

DSC03631 Edit scaled
BATC 1
BATC 2
654753519.jpg

Onze klant aan het woord

Aanbeveling

Ik zou Envolutions absoluut aanbevelen aan andere bedrijven. Voor Stichting BATC is Envolutions meer dan alleen een webdeveloper geworden, we beschouwen ze ook als een waardevolle sparringpartner. De samenwerking is betrouwbaar en aangenaam, en we hebben echt het gevoel dat we samen kunnen groeien.

Klaar voor een toekomstbestendige website?

Benieuwd hoe wij ook jouw website of ledenbeheer kunnen optimaliseren? Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek. Laten we samen kijken hoe wij jouw bedrijfsvoering naar een hoger niveau kunnen tillen!

iStock 950560696

01

Nieuwe website

We hebben de website gebouwd in WordPress met GenerateBlocks met de focus op een lightweight en gebruikersvriendelijke website die ook door de klant zelf onderhouden kan worden. Alle pagina’s zijn geoptimaliseerd voor tablet en mobiele weergave zodat de website op elke device er goed uit ziet.

02

Therapeutenplatform

Daarnaast is er met Laravel en React een platform ontwikkeld waar therapeuten op een eenvoudige en overzichtelijke manier hun cliënten en persoonsgegevens kunnen beheren. Alles komt samen in één centraal portaal, waarin ook documenten kunnen worden opgeslagen en geraadpleegd. Het systeem is gebruiksvriendelijk, veilig en biedt ruimte voor groei.

Lees ervaringen

Onze klanten aan het woord

Luuk schoot klantervaring

Schoot Natuursteen

Voor Schoot Natuursteen hebben we een geheel nieuwe website ontwikkeld…

DSCF0575-scaled

66 Elements

Voor 66 Elements hebben we een volledig nieuwe website ontwikkeld…

kbs_vastgoedbeheer_klantervaring_01

KBS Vastgoedbeheer

Voor KBS Vastgoedbeheer hebben we een geheel nieuwe website gemaakt…

Afspraak maken?

Wil je meer informatie of vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op.

Afspraak-maken