Zoekmachine Optimalisatie

De eerste stap is gevonden worden

Gevonden worden op Google

Online advertentiecampagnes kunnen erg waardevol zijn voor jouw bedrijf. Door gerichte targeting op je gewenste doelgroep krijg je meer bezoekers en omzet. Ook kun je met online advertenties waardevolle data verzamelen over je bezoekers en je website.

iStock 1387390825

Structurele verbetering

Naar de eerste plaats

Duurzame investering

Wist je dat organisch verkregen verkeer meestal beter converteert dan betaalde bezoekers? Door te investeren in SEO bouw je betrouwbare, kwalitatieve bezoekersstromen op. Hierdoor ben je niet afhankelijk van bijvoorbeeld advertenties of social media.

Zo zorg je ervoor dat je in de toekomst efficiënter kan groeien, waardoor je niet afhankelijk bent van enkel advertenties.

Werkwijze

We beginnen met een analyse van de resultaten die je nu behaalt, een zogeheten nulmeting. Dat combineren we met keyword onderzoek, om in kaart te brengen welke belangrijke zoektermen interessant zijn om op te focussen.

Op basis van de eerste analyse stellen we een adviesrapport op. Je kunt ervoor kiezen om de actiepunten zelf uit te voeren, maar we kunnen de verbeteringen ook voor je uitvoeren.

We werken hierbij transparant, met meetbare resultaten. We brengen in kaart hoe het er nu voor staat, wat voor wijzigingen doorgevoerd zijn en welke resultaten dit oplevert.

Ranking factoren

Er zijn veel factoren die invloed hebben op SEO, denk hierbij aan:

  • Linkstructuur/linkbuilding
  • Lengte & kwaliteit content
  • Keyword density
  • Sitesnelheid
  • Header structuur
  • Image alt teksten
  • UX
  • Link relevantie
  • Domein autoriteit
  • Responsiviteit
  • Meta teksten
  • Rich snippets

Het kan ingewikkeld zijn om te achterhalen wat je kunt verbeteren en wat prioriteit heeft. We kunnen dit overzichtelijk voor je in kaart brengen en vertalen naar concrete actiepunten.

Benieuwd geworden?

Afspraak maken?

Wil je meer informatie of vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op.

Afspraak maken