Conversie optimalisatie

Een frisse kijk

Een kritische blik

Je website heeft genoeg bezoekers, maar je conversies lopen achter. Dit kan één of meerdere oorzaken hebben. Soms is het moeilijk om zelf te zien waar het mis gaat. Een kritische, onafhankelijke blik kan daarbij helpen.

Identificeren & overwinnen

Concrete actiepunten

We kunnen de obstakels en verbeterpunten van jouw website in kaart brengen en optimaliseren. Hierdoor verbeter je de gebruikerservaring op je website, wat leidt tot een hoger conversiepercentage. Ook kan het bijdragen aan een betere ranking in zoekmachines, waardoor je meer verkeer op je website krijgt.

Meten = weten

Gefundeerde verbetering

Werkwijze

Eerst maken we een algemene analyse van je website, waarbij we kijken naar zaken als snelheid, content, propositie en user flow.

Op basis van deze analyse, stellen we een adviesrapport op. Dit bevat concrete verbeterpunten die je zelf kunt uitvoeren, of die wij voor je kunnen uitvoeren.

Data

Om jouw website zo goed mogelijk te optimaliseren, gaan we niet op ons onderbuikgevoel af, maar kijken we naar de data. Hierbij letten we op bezoekersaantallen, verschillen in gedrag van bepaalde doelgroepen of apparaten en waar je bezoekers de site verlaten.

Door te kijken naar de cijfers, onderbouwen we onze keuzes voor verbeteringen en maken we resultaten inzichtelijk.

Ook kijken we naar individueel gebruikersgedrag, waarbij we per gebruiker in kaart brengen wat er misgaat en hoe de klantervaring eruitziet. Op deze manier monitoren we individuele situaties op een analytische manier, om zo tot optimalisatiepunten te komen.

Door te kijken naar de cijfers, onderbouwen we onze keuzes voor verbeteringen en maken we resultaten inzichtelijk.

Benieuwd geworden?

Afspraak maken?

Wil je meer informatie of vrijblijvend advies?
Neem dan gerust contact met ons op.