Stay in touch
Houd je klanten efficient op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en interessante acties.
Kost-effectief
Mailmarketing is een bijzonder efficiƫnte methode om een groot publiek te kunnen bereiken.
Bereik nieuwe klanten
Mailmarketing wordt ook veel gebruikt in funnels. Zo kun je mensen die interesse hebben in je product of dienst, direct benaderen en omzetten naar nieuwe klanten.
Zelf regelen?
Je mailmarketing kun je in zijn geheel uitbesteden, maar wij kunnen je ook voorzien van een template en instructie. Dan heb je alles in eigen hand.
Stay in touch
Houd je klanten efficient op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en interessante acties.
Kost-effectief
Mailmarketing is een bijzonder efficiƫnte methode om een groot publiek te kunnen bereiken.
Bereik nieuwe klanten
Mailmarketing wordt ook veel gebruikt in funnels. Zo kun je mensen die interesse hebben in je product of dienst, direct benaderen en omzetten naar nieuwe klanten.
Zelf regelen?
Je mailmarketing kun je in zijn geheel uitbesteden, maar wij kunnen je ook voorzien van een template en instructie. Dan heb je alles in eigen hand.
E-mail Marketing
E-mail is en blijft een waardevol kanaal voor marketing en communicatie om een boodschap over te brengen naar je klanten. Met een e-mailbericht bereik je bijna altijd de inbox van de ontvanger. Het is daarom een zeer effectieve manier om je klanten up-to-date te houden. Mailmarketing vraagt relatief lage kosten aangezien je geen verzendkosten hoeft te betalen en je snel veel klanten kunt bereiken. Het is ook goed meetbaar: je kunt gemakkelijk de hoeveelheid e-mails zien die goed zijn ontvangen, hoeveel keer jouw e-mail is geopend en hoeveel foutmeldingen je hebt na uitzending van een mail.
E-mail Marketing
E-mail is en blijft een waardevol kanaal voor marketing en communicatie om een boodschap over te brengen naar je klanten. Met een e-mailbericht bereik je bijna altijd de inbox van de ontvanger. Het is daarom een zeer effectieve manier om je klanten up-to-date te houden. Mailmarketing vraagt relatief lage kosten aangezien je geen verzendkosten hoeft te betalen en je snel veel klanten kunt bereiken. Het is ook goed meetbaar: je kunt gemakkelijk de hoeveelheid e-mails zien die goed zijn ontvangen, hoeveel keer jouw e-mail is geopend en hoeveel foutmeldingen je hebt na uitzending van een mail.